Monday 16 May 2011

Gol Charity Sale , SOGO

30 APRIL 2011 
SOGO , KUALA LUMPUR .


Kat sinih lah yang kami buat charity sale tuhh . SOGO, KUALA LUMPUR . charity sale hari tuh di buat sempena untuk mendermakan kepada rumah anak yatim dekat area KL . 

Macam mana cara derma ? ok ! cara derma tuh dibuat atas 10 % keuntungan yang kita dapat hari jualan hari tuh . Pihak SOGO bagi meja dan kerusi untuk penjual penjual neh . Macam macam ada . Ada yang jual tuala , tudung , kuih , sambal .. waa .. macam macam weh ..

Ok , berbalik dengan tuh , kami punyer gerai pulok sepakat untuk jual " hair accecories " . dan dan dan , accecories ituh juga ada lah jahit sendiri tau . siapa jahit ? nehh dia ! 


                                                                        lolly & farra







Selain dari aksesori , kami pon ada jual kek arituh . yummy mummy marvelous . hee . Mak cik yang buat . wow . nak tempah pon boleh . mmg kreatif betol . tabik sprriingg tuh mak cik & lolly ! nak tengok tak contoh kek dorang ? meh sat aku tunjuk ! ini adalah beberapa contoh kek yang kami tempahh ;


                                                               special for MAMA 


                                                                    birthday BABA


                                                                      si KIMI gemok !

cantik kan ? wee . puas hati dengan kek kek mereka . ikhlass taaauuuu :)


time bosan bosan tunggu customer tuh , aku jadi cookies monster . HAHA . membaham cookies mak cik . walaweh ! bersandar aku makan . gila sssyyyiioookkk ..






                                                  bila kenyang , PEACE NO WAR ! haha

tak habis dengan tuh , kami habiskan masa dengan melayan ke-kreatifan si LOLLY , mendajalkan muka DOLLY dengan face painting . hee .. 




                                                             cantik kan ? kau ada ? HAHA


jadik , ituh je lah untuk hari nih . sekian :)

No comments:

Post a Comment