Monday 16 May 2011

15 may 2011

hua !
bertemu kembali . tekun haih aku menaip . HAHA .
ilang jugek rasa bosannya bila menaip naip neh . and pikiran lapang . YES , lapang !


so , apa ada dengan 15 may 2011 ?


itulah tarikh bila IKIN , DYANA , ELLY , EYFA jumpe and berkumpol semula after hampir 1 tahun tak berkumpol 4 orang sekali gus . sesampai je , kami bercium sakan . muah pipi kanan , muah pipi kiri . haha . muah muah dan muah . sebaik sorang sorang takde halkum :)


                                                              wangi nya . muaaaah . HAHA


sampai kami terlupa yang ramai betul orang kat MCDONALDS tuh usha pelikk . huaa .. 


                                inilah keadaan bila semua pandang kami dengan pandangan sinis


Bila duduk je , mula lah ngungkit semua cerita . pasal asrama tambah tambah lagi . teringat waktu tengah malam akuh kene kacau dengan NABIL , ZAFFAN , BADREEZ , IJAN , JAGUNG & WAN bila dorang pura pura nak bagik akuh nasi goreng cina yang dorang beli kat pekan . rupa rupanya , bila aku keluar dari dorm SORANG SORANG untuk ambil nasik , aku ternampak ZAFFAN jadik .... POCONG


ada ke patot tunggu akuh kat bangunan terbengkalai tuh .  lahabau . aku menjerit sekuat atik ! merangkak carik dorm . sumpah , tak jadik lapar dah . hahaha . masok dorm , menangis dengan ELLY . aku menangis meraung sambil cerita dekat ELLY , TYRA & EYFA.


                                               muka aku macam neh lah time menangis . HAHA


yang lawaknya bila time time nangis tuh , aku terdengar orang main gitar . sayup sayup tepi dorm . siapa ? HAHA . dalam menangis nangis tuh , tetap nak curik dengar pasal lirik lagu yang dorang nyanyik . ohh , dorang minta maaf . HAHA . tau korg takott . cuak . 


                                  macam neh lah akuh time dorang nyayikan lagu ! HAHA


sapa lagik kan , kalu bukan bebudak yang kenekan akuh tadik . Konon konon nak mintak maaf . piraahh... HAHA. lagik  lawak bila dorang kata " ikin , amik lah nasik neh . kami tau ko lapa "  . aku tetap ego . huh . marah betol tau ! mana tak nya , dah tengah tengah lapa gila weh , dia orang boleh plak main main dengan akuh . HANGIN je ! 


kenangan kenangan ..


Bila petang sibuk nak main bola dekat padang . berlari sana sinih dengan ELLY , bajet pandai main gitar . HAHA . main baling selipar dengan TYRA ,  EYFA . bila penat , lepak duduk duduk sambil tarik rumput dengan NABIL , ZAFFAN , BADREEZ . sampai rumpot botak . HAHA . cukop masa , makan dekat dewan makan . 


macam macam jadi masa sekolah . sumpah tak boleh lupa . 



                 Harap yang persahabatan kita kekal lah ye , sampai HUJUNG DUNIA . wee ~ 


Jadik , neh lah gambar kami lepak-ing semalam . sikit jer . :)











4 comments:

  1. ko punye post mmg kelakar. haha. rjn2 la update, t aku tension bole aku bc blog ko hlgkan tension

    ReplyDelete
  2. hahahha lawak r wei... ko wat aku tergelak sorg kat uma ni smpai dak uma aku pndg pelik mcm gamba tuh.. hahahha

    ReplyDelete